Japanese cherry Body Butter



Ibland måste man unna sig. Har haft det jätte stressigt senaste två veckorna pga skolan och det ser inte ut att ljusna de närmaste tre veckorna. Därför kan sånna här saker göra att det känns lite mer uthärdigt.

Mina saker jag gör för att inte springa full fart in i en vägg är prioritera, prioritera och prioritera.
Tyvärr hinner man inte vara så social man vill, för du mår inte bättre om du sitter kl 00 dagen innan det ska in och tok stressar. Det är bara tänka att du hinner vara med andra sen när det har lugna ned sig.
Prioritera in träning, det är ett bra avbrott i pluggandet och du blir piggare och mer koncentrerad efteråt.
Om du ska köpa saker med till dig själv med en tajt studentbudget, unna dig kroppsvårdande saker för att känna sig tillfreds med sig själv, du känner dig lugnare tycker jag. Det är mitt tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0