Inpackning

Natalie var på mig förra veckan att jag borde använda inpackningar när jag klipper håret så sällan för att hålla det friskare längre. Mitt motargument till varför jag inte använder det är för att vem orkar duscha och sen låta det sitta i 20min för att sen gå och duscha igen. Hinner blöta ned hela huset med mitt tjocka hår innan det är klart.

Men jag var innte på H&M en sväng innan sjukgymnasten och gick omkring bland alla tusen hårprodukter som skriker ut sina underbara resultat om jag använder just deras produkt. Hade inte större lust att lägga ut 70kr och mer för en inpackning, så det fick blir Sunsilks som man dessutom inte behöver skölja ut.
Det står att den kan användas hursomhelst, närsomhelst. Men jag håller inte med om det. Just nu känns håret väldigt fett och ser fett ut efter jag hett i det i tort hår. Du kan inte he i det varmsomhelst, närsomhelst. Ser ju ut som jag inte tvättat håret på flera veckor. Jag hoppas det "torkar" bort och ger ett hyffsat resultat.

Nån som provat?

Sunsilk Care Repair Leave-in Hårcrème
Sunsilk Care Repair Leave-in Hårcrème

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0