Dust it


Jag är kär, i Osis DUST IT.

Har läst om denna produkt lite var stans och kände att jag måste prova. Det lovades volym på 1 minut utan kladd och fix. Blev först lite skrämd av burken, den är jätte liten. Men frisören lovade att den håller jätte länge så jag slog till (säjs endast hos frisörer).
 Provade nu att slänga i lite när jag kom hem och poff jag hade massor av volym utan att det kändes konstlagt och tungt som med tupering + hårspray för att få samma volym. Supersmidigt på ingen tid alls. Bara he ut lite pulver på fingrarna och röra runt i hårbotten och du har volym. Får se hur länge den håller.

Nyklippt är jag också tack vare underbara Nina. Tack! Jag behövde värkligen toppas och nu käns håret friskt igen och redo att växa ut.



Lite sunkig bild på mig efter att ha rört runt lite i håret med dust it. Ge mer man petar upp det, desto mer volym. Jag rekomenderar värkligen denna produkt för alla volymsökare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0