Dans



Så här fancy kanske jag hade känt mig om jag var grym på att dansa. Men om jag slöt ögonen och inte såg spegelbilden av min sunkiga tee och träningsbyxor, så kunde jag nästan se mig framför mig i nån kort minikläning och skakade rumpan.

Jag kom just hem ifrån Pulzdans på mitt gym. Hade aldrig testat det tidigare eftersom jag brukar jobba denna tid tisdagar. Inte idag eftersom jag bytte med hon som jobbar måndagar denna vecka.
Vi var rätt många som var med och på nått konstigt sätt hamnade jag längst fram. Kanske för att alla andra tryckte sig mot väggen längst bak. Fegisar, man är väll där för att det är kul. Det är väll ingen uppvisning?

60min senare och betydligt svettigare kan jag konstatera att jag inte kan dansa salsa och andra latino danser. Men kul hade jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0