Dance


En del utav gårdagens soundtrack. Lilly Allen - Alfie


Camilla i Mikes kavaj


Lisa och Sara


Sara

Gårdagen var väldigt upp och ned för mig humörsmässigt. Ibland måste man lätta på trycket innan bägaren rinner över. En människa kan inte vara på topp hela tiden. Men idag käns det bra i magen igen och jag kan andas.

Tack vare Nicklas som fick vara mitt bollplank. Vi pratade och pratade, eller rättare sagt min mun var som rinnanre vatten av ord. Ord som behöver sägas för att få rätsida på saker och kunna gå vidare innan man fastnar i en ond cirkel.
Somnade kl alldeles för sent efter ha sett en knasig film om två illegala invandrare brevid en icke snarkande Nicklas.
Kl 6 var det bara att masa sig upp och åka hem till sin egen säng och sova vidare, Nicklas skulle jaga. Hur orkar han?




Stan kl 6 på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0