Dagens

Lyckades komma iväg imorse efter jag somnat om brevid Jonathan. Det är sjukt mycket smidigare att cykla till skolan än ta bussen. Synd det ska vara så kallt ute bara, öronen hinner frysa till is. Dags in investera i en ny vitnermössa kanske?

När jag väl kom till skolan visade det sig att föreläsningen inte hade nått med den kommande tentan att göra, utan det handlade om något vi ska skriva en rapport om över jul. Kändes onödigt att göra det nu, speciellt när man är stressad över tentan på onsdag och endå kommer ha glömt det till jul.
 Aja, intressant var det iafl. Det handlade om VIPS-metoden, en av alla de olika metoderna hur man dokumenterar.
Problem relaterat till orksak leder till konsekvens. Svårare än så var det inte.

Men nu ska jag lägga den kunskapen långt inne i huvudet för att plugga lite mer relevanta saker just nu. Som tex kommunikation.

Kommentarer
Postat av: laijna

tråkigt att det börjar bli kallt, och då är det ju inte så trevligt att cykla heller :S man fryser ihjäl :S

2008-09-25 @ 15:21:14
URL: http://laijnloo.blogg.se/
Postat av: sara - misscupcake

jag vill kunna cykla till jobbet, men det är flera mil dit, haha :D

2008-09-25 @ 17:07:15
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0