Bokpanik

Denna jakt på böcker är tröttsamt. Hur har de tänkt att man ska klara sig på 2500kr i månaden då mer än 1000kr varje månad ska gå till böcker?

Jag har sprungit runt på varenda bibliotek i stan, men alla är utlånade eftersom det bara finns ett ex av varje. Sen behåller folk böckerna när tiden gått ut för det är mycket billigare att betala låneskulden än köpa boken ny. Fan.
Men det löser sig alltid, det måte göra det.

Första dan i skolan är bara en mjukstar med upprop och introduktion till kursen. Den värkar intressant och skulle avra mycket roligare om jag slapp oroa mig för böckerna. Omvårdnad GR A, Omvårdnadens teori och Metod heter den.

Ska börja läsa lite i min bok om kris, den enda riktigt relivanta bok jag lyckades låna. Sen blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0