Äntligen över

Då har jag klarat av ännu en fyra timmars föreläsning med alvedons hjälp. Inte så kul att sitta och försöka koncentrera sig i 4h medan du känner dig småfebrig. Men nu är det över, för idag.
För tills imorgon ska vi ha läst tre kapitel för att hänga med på nästa fyra timmars lektion. Det betyder att det blir tidig säng ikväll, men innan det hade jag tänkt hinna mysa lite med Natalie och Nina. De ska komma över och se Juno eftersom de inte sett den än. Hur har man lyckats missa den godbiten?

Mot duschen...

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: men där kan jag hålla med :D summer och seth är mitt favoritpar :D

2008-09-17 @ 15:33:37
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0