11/9

Den mytomspunna elfte september. Förutom att det är 7 år sedan katastrofen i world trade center är denna dag så mycket mer.



- Min käre vän Fredrik fyller 20år.
- Jonathan har haft sitt körkort i 2år.
- Anna Lindh mördades för 5år sedan.

Har landat i lägenheten med lite god wok efter ha varit och käkat tårta hos Fredrik. Han fick ett smart födelsedagskort från mig och Jonathan, han behöver bara snurra på siffrorna till 21 nästa år och då har han ett nytt födelsedagskort från oss osv. Jätte smart tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det var klockrent ^^ Jag öppnade kortet sen när alla hade gått och satt och njöt!



Funderade hur det skulle kännas att snurra till 43...!

2008-09-11 @ 23:25:08
URL: http://deeperend.blogspot.com
Postat av: Fredrik

Tack så mycket för övrigt, för att ni kom och för kortet - haha :)

2008-09-11 @ 23:25:44
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0