Dagen så här långt

Ätnligen hemma. Det är en sådan dag idag som jag bara vill tillbringa under täcket och stänga ute omvärlden. Men jag överlevde den också.
Har varit på två förleläsningar och en metodövning med blodtrycksmätning som gick bra. Sprang sen upp till remonthagen där jag skulle träffa min läkare ang min inflamerade handled.
Tyvärr får jag aldrig nåra klara besked, varken om handen eller ryggen. Jag har ont och någon förklaring varför finns inte att få. Det är väldigt frustrerande. Men smärtlindring kan man ge och det resulterade i en kortisonspruta som nu ska bota skiten. Ska även hämta ut mitt handledsskydd imorgon och förhoppningsvis ska det förhindra att ny inflammation uppstår i handleden. Ta i trä.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

kul att du är med och tävlar :D

2008-10-10 @ 12:57:35
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0