This is Halloween


Nightmare before christmas - This is Halloween

Måste ju haka på trenden med att skriva nått om stundande halloween. Jag gör det med ett klipp från en av mina absoluta favorit filmer, nightmare before christmas. Det är introt på filmen som är klart sevärd! Speciellt i dessa tider och fram till jul.

Har också hunnit varit på skolan och tränat på tagit venprov, katetersättning och injektion inför eximinationen på onsdag. Känner mig säker och lugn så det kommer nog gå bra. Gäller bara att komma ihåg och kolla datum och hela förpackningar hela tiden, jag glömmer lätt det.

Nu ska jag fortsätta på min rapport och forhoppningsvis skriva klart de 9 frågorna inför den idag. Sen blir det jobbet till 19 och sen bio inatt. Premiär på nya bondfilmen ni vet. Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0