Svårigheter att äta

Den här sötnosen har hållit mig sällskap hela dagen. Den ska vara utläst tills imorgon och jag är redan utled på ordet undernäring. De har ordbajsat i 200 sidor på nått som kunde rymmas på 50sidor. Men men.

Ska strax åka ned på stan för att möta upp mamma. Vi ska fixa biljetter till Björn c/o imorgon, en fågel viskade i mitt öra om att de släpper handikappbiljetterna till övriga och de vill jag ha till en annan utsåld show. Inte för att jag har 300kr att slänga upp, men jag vill värkligen se den.
Efterdet blir det fortsatt plugg med att lära sig hur blodprovstagning går till. Det ska jag kunna som ett rinnnande vatten till imorgon då vi ska sticka på varndra. Men jag kommer vägra att nån sticker på mig, jag är så svårstucken att ssk som jobbat i 30år knappt vill ha med mig att göra. Inte så nice att förstöra självförtorendet på någon som student redan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0