Step Brothers



Ferrell spelar Brennan Huff, en 39-år gammal sömngångare i Pablo Cruise-t-shirt som bor hemma med sin mamma (Mary Steenburgen) och gillar att läsa gamla porrtidningar i sin trädkoja. Reilly spelar Dale Doback, en 40-årig superslacker i Star Wars-t-shirt som snyltkvartar hos läkarpappan (Richard Jenkins) och fördriver dagarna med tv, trumset och night-goggles.  När deras föräldrar gifter sig och flyttar ihop blir dessa extremcurlade mansbebisar oundvikligen styvbrorsor.

Jag hade förväntningar på denna film som jag och Jonathan såg på bio igår, inte höga men endå. Tyvärr kom den inte inärheten. Den var som pissljummen cola, det är cola men fortfarande så är den pissljummen.
Flera andra filmer i genren vuxnabäbisfilmer har gjorts tex 40 years old virgin, ett ganska lyckat koncept. Det förväntade jag mig nu också, men möttes av 1.30min långt grinande av 40åriga män. Nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0