Drömmar


Dessa ursnygga skor från Bianco kan få flytta hem till mig. Just detta par tävlar jag om i Kellys blogg när man kan vinna 500kr i presentkort på Bianco. Det skulle vara välbehövligt tillskott till en fattig studentkassa.

Annars om jag inte drömmer om skor kollar jag på House förut. Jag blir lika irriterad varje gång då man får följa den spännande kampen om att hitta rätt diagnos. Men när den väl ställs så pratar de en massa termer och vips är personen frisk. Man får aldrig veta vad den led av och hur de fixade det.
Jag blir lika arg varje gång och jag kan endå inte sluta titta. Serien har något som inte andra serier har. Tror det har nått med House personlighet haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0