7 sanningar om mig själv

1. Jag är en tidsoptimist. Spelar ingen roll om jag kliver upp 2h innan bussen går, jag får likt förbannat springa för att hinna med. Så det slutar med att jag kliver upp 20min innan, då måste jag skynda mig hela tiden och hinner dit i tid.

2. Jag är hypokondriker i viss mått. Speciellt när jag har ont och inte vet vad det beror på, då är det cancer och asl för fulla muggar.

3. Jag tar hårt på saker och ting. Jag kan inte bara avfärda saker som berör mig på gott och ont. En elefant glömmer aldrig.

4. Jag är konflikträdd och har separeringsångest. Jag får panik vid minsta antydan till att jag kan mista någon.

5. Jag har svårt att komma ifrån känslan av efterhängsam hundvalp när jag förösker få kontakt med folk.

6. Jag är väldig social och pratar gärna för mycket och för ofta.

7. Måste avsluta med två saker, lat och nyfiken. Till bristningsgräns.

Vad är dina sanningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0