Väntan



Jag har snart biti sönder mina nagelband av nervositet över det som komma skall. Ska snart iväg till bussen för att utföra min eximination på skolan. Har suttit hela morgonen och repeterat ketersättning, venprovtagning och injektion. Jag vet att jag kan, men missar man en av alla detaljer är det rätt kört. Så det gäller att ta det lugnt och fokusera.

Ikväll kommer Jonathan in till stan om vi får kika på lägenheten imorgon. Vi får se eftersom han som vi skulle hyra av inte ens hört av sig än. Så snart måste jag ringa upp och det känns inte så kul, men Jonathan måste ju veta om han ska komma in eller inte, annars stannar han och jobbar i Duved.
Avskyr värkligen när man inte får klara besked på engång. Känns som allt är så oklart och det är utanför min kontroll. Jag kan bara förlita mig på att en annan människa göra det den ska och det gillar jag inte. Jag vill ha kontroll över allt och jämt, tyvärr. Sen att allt ska hända nu, helt igår enligt mig gör inte saken bättre.

Pst. min käre vän Natta har nu besämt sig att joina bloggträsket. Giv her some love här.


Kommentarer
Postat av: La Coccinelle

kikar in och säger hej

2008-11-04 @ 14:03:56
URL: http://lacoccinelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0