Torsdag

Jag har haft en trevlig dag med Jonathan, det är inte så ofta vi träffas och det var alltför längesedan nu. Vi käkade brunch på pause och fördrev tiden fram till jag skulle börja jobba på Mio och Bonus möbler.
På Bonus hittade vi en jätte fin och skön soffa för ett bra pris. Så det blir antagligen det, Jonathan ska fundera på saken bara.

Började jobba kl 15 och kvällen gick bra. Var dock två boenden som var väldigt oroliga för de längtade hem. Det är jobbigt i sånna situationer för det är väldigt svårt att trösta en dement person som vill hem till mamma och pappa och jag vill ju inte de ska vara ledsna. Man får finnas till och försöka få personen och känna sig trygg.

Nu ska jag övertala Jonathan att se Criminal Minds och sen blir det att sova, börjar jobba igen imorgon kl 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0