Praktik

Har suttit en stund och klurat på hur jag ska ta mig till Slåttergården imorgon kl 10, servichuset jag ska praktisera på de närmaste 4 veckor med start på måndag. Antingen kommer jag 20min för tidigt eller 5min för sent. Bägge alternativen känns sisodär.
Men om jag ringer och medelar att jag blir 5min sen borde det ju vara ok? Dagens i-landsproblem. Istället för att höja besinpriset kanske det vore en bättre idé att utöka kollektivtrafiken, det tror jag på iafl så jag inte behöver överväga att jag måste ta bilen. För på hemvägen måste jag antingen gå 5min tidigare eller vänta 30min på nästa buss. Lovely.



Sängen kallar i vilket fall som helst. Jag ska hinna skriva mål med vad jag vill uppnå under praktiken och se till jag tänkt på allt. Efter lunch blir det HLR och sen är jag fri tills på måndag. Eller rättare sagt har jag tid över att slipa på min rapport som ska skrivas under praktiken, för jag har ju inget annat för mig endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0