Praktik

Efter lite springande till bussen imorse kom jag fram till Slåttergården i någorlunda tid. Jag fick träffa min handledare och de andra som jobbade för tillfället + självklart några av de boenden.
Mitt första intryck blev väldigt bra, jag känner stort förtroende för min handledare och de övriga att de kommer göra allt för att jag ska få en så bra praktiktid som möjligt.

Men jag är fortfarande lite nervös, eftersom jag inte riktigt vet hur jag kommer reagera på de nya situationerna. Min erfarenhet sträcker sig till en superturbo till 91:årig farfar som fortfarande springer omkring med motorsåg i högsta hugg i skogen och äldre på buss och affär som alltid anser de har förtur. Men thats it.

Men det kommer gå bra! Det ska bli super kul iafl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0