Måndag



Helt galet vad snygg jag är på min legetimation som jag måste bära under mina praktiker. Miss universum nästa?
De kunde inte valt att ta kortet lite senare än kl 8 på morgonen för 1 år sedan. Mums.

Förutom att ha suttit för föreläsningar om äldre och kost, psykisk ohälsa och diabetes + fått ut denna kort har det det inte hunnit hända så mycket mer.



Jo jag har kikat runt på försäkringskassans hemsida angående bostadsbidrag. Räknat ut att det blir ca 400-500kr i månaden om jag lyckas skicka in den rätt. Det skulle inte sitta fel med lite extra i kassan. Då har jag 2400kr kvar efter alla räkningar är betalda, det är fattigt att vara student.

Imorgon är det eximination i metodsövningarna katetersättning, injektion och venprovtagning. Kommer få tillbringa morgonen med att plugga lagar och förordningar så jag har koll på dem. Det kommer att gå bra, så enkelt är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0