Mamma mia



Älskar feel good filmer. Hyrde hem Mamma Mia ikväll och bjöd in min kursare Anna och sjöng med och gravade i filmen. Abba kommer nog leva vidare länge länge eftersom varje generation får fortsätta ha en relation till dem.

Dagen har gått bra på praktiken och nu är vecka två avklarad. Hälften kvar och det går i en rasande fart. Bäst att sätta igång med rapporten till denna kurs då.

Imorgon ska jag jobba på bilbioteket för att inkasera lite kosing och hoppas på att samtalet om att jag är godkänd av bostadsföreningen kommer. Sen åker jag upp till honey i Duved och hoppas att telefonen ringer och jag snabbt kan åka tillbaka till stan för att flytta in.

Håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0