Lycka

Vaknade att det dundrade ner någon nedför trappan. Fick hjärtat i halsgropen eftersom det inte ska vara någon hemma när jag vaknade, konstaterade jag genom att det var ljust ute. Men ganska snabbt insåg jag det var min lillebror av stegen, mycket riktigt. Skrämmas så där, trodde ju nån hade brytit sig in haha, jag och min fantasi.

Frukosten är avklarat och jag mår allmänt gott. Mest eftersom jag ska träffa folket ikväll med en vanlig hederlig fest hos en av dem och imorgon blir det fika buffé på lime och förhoppningsvis lägenhetsvisning. Baby kommer tillbaka till stan idag också efter en jobbvecka och på måndag fyller jag år, kan det bli så mycket bättre? Nej tror inte det + att jag har knappt någon skola till veckan.

Jag svävar på små lätta moln.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: då är den ju perfekt ;)

2008-11-07 @ 10:59:54
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0