Gratis

Jag skulle behöva hjälp, hjälp med att fixa ihop 1250p till för att uppnå ett superpresentkort på 700kr så jag kan köpa en boxningsäck åt min lillebror i julklapp. Jag har värkligen lite ångest över att jag går +/- noll med den kommande hyra, maten och kurslitteraturen och det kommer göra det svårt att få ihop pengar till julklappar.

Visst en snyfthistoria men du tjänar också på att bli värvad av mig eftersom du själv lätt kan tjäna ihop ditt första presentkort på 700kr gratis. Det här är mitt tredje jag samlar ihop till och det börjar bli lite kämpigt att få ihop poängen som behövs utan att köpa saker. Men de två första var lätt, lite klick här och där bara.

Så snälla, bli medlem här på gratisbio.se om du inte redan är, ange linnholmgren som referens så får du 25p extra. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0