Fredag

Så, nu har jag fått i mig lite cornflakes och känner inte fortfarande för att döda någon. Mitt blodsocker är höjt igen. Måste äta mer regelbundet för att inte tappa humöret så fort.

Jag slutade kl 14 och det passade bra för mig. Dagen har gått bra och praktiken rullar på. Man blir mer varm i kläderna för var dag som går.
Blev uppskriven på vikarielistan också vilket känns bra, jag måste ju fixa ett nytt jobb när biblioteket varslar. Får se hur mycket jag får jobba, jag måste dra in minst 1500 för att gå plus/minus noll. Det är det som är jobbigt med att vara vikarie, du kan få noll timmar och du kan få massor. Sen ska det ju passa med mitt skolschema också. Men det får lov att lösa sig.

Nu ska jag inte vara på praktiken något mer denna vecka, inte fören nästa tisdag. Helt ledig är jag inte för imorgon är det biblioteket som gäller och sen en rapport som inte skriver sig själv.

Jag är godissugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0