Eva och Adam



Jag bläddrade runt bland kanalerna och hamnade av en slump på barnkanalen och där gick Eva och Adam. Min absoluta favorit program när jag var yngre. Jag läste serierna långt innan de blev tvserie och jag följde det slaviskt. Vilka minnen det framkallar och jag skrattar lika gott idag som då.

Speciellt åt Evas storebror Tobbe som jag var dödligt förälskad i (förutom när jag var kär i adams kompis alex). Fler än jag som hade en chrush på honnom haha?



Erik Johansson aka Tobbe



Åh såg att det fanns en box med alla avsnitten och filmen som jag tappat bort. Den önskar jag mig helt klart i julklapp haha!

Eva & Adam Box (3 disc)
Eva & Adam Box

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Nostalgi! ;)

2008-11-15 @ 22:07:00
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: FEBB

TOBBE! :P

2008-11-16 @ 10:09:33
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: :)

Skojjaru eller Tobbe är heet!! ;)

2010-07-27 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0