Dekorationskvistar



Fick äntligen tag på dessa eftertraktade kvistar på Clas Ohlsons. Var där i förrgår men då fans det massor kvar, både i svart och vitt men jag ville titta på fler ställen med julkrafs och bestämma mig för vad jag ville ha.
Igår var jag dit för att införskaffa dem och självklart var det slut i bägge färgerna.

Idag sprang jag förbi på lunchen för att kika om de kommit in, nej inga på hyllan. Men jag frågade och han som jobbade där sa att de vita hade kommit in idag men inte hunnits packa än men de svarta skulle inte komma in fören i januari. Så glatt norpade jag åt mig två stycken, en till mig och en till mamma.

Jag har aldrig varit mycket för adventsstakar och tomtar osv, så jag skapar mig egna traditioner inför jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0