Dagarna går

Dagarna rinner undan lika fort som vatten. Enda gången det känns tung är när klockan ringer kl 6 på morgonen. Morgonpigg har aldrig varit synonymt för linn.

På praktiken flyter det på bra, jag trivs med boendena och personalen. Snart har halva tiden gått på praktiken och det käns bra att jag kommer jobba som vikarie och sommarjobbare där, speciellt när jag vet att jag kommer bra överrens med brukarna.
Jag lär mig mycket och snart kanske jag klarar av att ta steget från svans till självständig person.

Snart, snart hoppas jag vi flyttar in i våran lägenhet jag och Jonathan. De som har den har inte hört av sig och jag ogillar att jaga någon för att höra när det blir. Käns bara fel. Får se hur jag gör.

Jag ska iafl krypa ned i sängen med mina Riesen och läsa när jag hör din röst och kanske ringa i väntan på Greys Anatomy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0