Böcker

När jag har tråkigt brukar jag alltid kunna läsa någon bok och bli helt uppslukad. Men när jag tittar mig omkring bland mina bokhyllor hittar jag inget jag har lust att läsa om eller redan läst 5 gånger.
Det jag har lust med är att beställa hem nya böcker så de kommer till imorgon. Bokhandlarna i Östersund kan inte mäta sig med internetpriser på 39kr och det kliar i fingrarna fast jag inte borde. Den kommande flytten kommer kräva pengar, pengar som jag har väldigt ont om och jag borde avstå.

Kan kika in på biblioteket och se om de finns inne där, gratis är gott!

De jag skulle vilja läsa är:


Hanteringen av odöda
John Ajvide Lindqvist


Om jag kunde drömma
Stephenie Meyer


När jag hör din röst
Stephenie Meyer


Ljudet av ditt hjärta
Stephenie Meyer

Någon som läst dessa och rekomenderar dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0