Woho!

Åh! Skrev farmakologi tenta för tre veckor sedan och hela klassen var i uppror efteråt för att halva tentan hade vi inte hört talas om. Så jag hade värkligen ställt in mig på att jag inte hade klarat den för det känndes värkligen dåligt efteråt.

Idag kom beskedet och mot all förmodan så hade jag klarat den! Jag fick ett D och jag är mer än nöjd eftersom tentan var som den var. Tydligen kunde jag massa om recept haha, skrev bara från minnet hur mina egna brukar se ut. Känns så skönt att ha det momentet avklarat. Nu är det bara mikrobiologin kvar att få redan på och den kändes mycket bättre. Så det är bara att hoppas. Annars skriver jag om den i början på juni.

Lycka

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: haha nej tydligen så är det inte det *asg* ;D

2008-05-13 @ 12:41:32
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0