Whäää....

Så låter jag om man försöker dra upp min på morgonen. Jag är inte direkt känd för mitt goda morgonhumör. Fungerar helt enkelt inte innan 12 hur tidigt jag än lägger mig kvällen innan. Man kan ske skillnad på tenta resultaten på de kurser som gått på förmiddagen resp eftermiddagen. Vart spiken har gått in bäst haha.

Nog tjatat om det, nu är jag uppe. Funderar på hur mycket jag orkar/hinner göra idag. Om det är värt att åka ned på stan för att möta Nicklas när det typ snöar ute. Om jag hinner få hem min bil så jag kan träna/duscha/sminka mig innan 16 för kvällens festligheter. Just ja, ska hinna plugga en del mikrobiologi också. Man får ta det som det kommer. Det fixar sig alltid.

Kl 15.40 muckar babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0