Tick tack

Oj vad klockan tickar iväg...

Vaknade lycklig i morse, har saknat så att sova med Jonathan. Det bästa med att ha ett förhållande är att få sova med någong. Speciellt om man har en dubbelsäng för jag kan ta hur mycket plats jag vill, men endå flytta handen 10cm och där är Jonathans hand. Lycka.

Han skulle igentligen åka upp itll sin familj i Duved idag. Men eftersom jag har en genom gång av den tentan jag failade med 1p imorgon och jag jobbar på tisdag så kändes det onödigt att åka iväg över dagen så där. Då bestämde sig Jonathan för att också stanna hemma och inte åka upp fören på tisdag efter jag jobbat klart och antagligen följer jag med då om inget annat hinner hända.
Men till helgen vill jag vara hemma. Lisa ska på bal igen, den lyckoosten. Vill också på bal! Fick ha mitt roliga två gånger förra året, det är fördelen att ha en pojkvän som är jämngammal. Jag vill iafl vara med på förberedelserna för henne. Det ryktas om utgång också på kvällen men man får se vad det blir.

Ikväll ska jag på pilates, gillar det värkligen för det får mig att ha mindre ont i ryggen och det är rolig träning. Får se om jag lyckas släpa med mig Jonathan också haha. Håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0