Svårfångad?

Det är svårt att komma i kontakt med läkare och ens få en behandling. Måste ringa ett nummer för att beställa tid för provtagning, de har telefontid en viss tid. Ett annat nummer för boka tid hos läkare för min onda hand som har en helt annan telefontid. En andra läkare som ska hjälpa mig som har ytterligare en tredje telefontid. Får helst sitta hela dagen och rigna runt.

Ska på röntgen för ryggen i augusti, bara 3.5 månader dit. Lovely...

Nu om en timme ska jag sticka till jobbet. Min näst sista gång innan sommaruppehållet. Arbetet är ju styrd terminsvis.
Mina nya glasögon har också kommit. Hopas jag hinner hämta ut dem idag innan jag och jonathan åker till Duved ikväll. Är nog tillbaka till helgen om inget annat inträffar. Jag ska ta med mina mikrobiologi grejer upp och plugga.

Uppdate

Den tredje läkarne jag skulle få tag på var inte alls de jag skulle ringa. Utna jag fick nummret till en annan som har en fjärde telefontid att ringa. Suck.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud

ajaj, vad har hänt med handen?

2008-05-20 @ 14:34:00
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0