Stå i kö till dödagar


Ahhhhh jag är helt slut i armarna. Jag darrade så mycket när jag försökte äta så det blev inte så mycket mat. T om skriva nu är jobbigt.
Det är Dressmans fel! De har ju halva priset på allt i affären idag och självklart skulle pappa dit och fynda. Men eftersom kön var mil lång och ringlade sig runt hela butiken blev det jag som fick stå där, i mutning med en klänning.
I 60min stod jag! En timme! Tanterna framme i kassan var sjukt sega, det skulle pratas och vikas och gud vet allt. Ville bara skrika högt på slutet. 
När jag kom dit var kön lika lång, när jag gick var den dubbel... det lär ju bli ännu värre när alla slutar.
Men för 1000kr fick han en kavaj, två par jeans, en skjorta och 8 st sockor. Inte illa, önskar det var lika billigt för oss det. Säger som tjejerna framför mig i kön sa, tänk om HM skulle ha 50 % i hela butiken? Skulle bli kaos.

Hemma äntligen och nu har jag mat i magen. Färgen på himlen har ändrast från mörk blå till ljus blå så det betyder altanen. Tänkte dra med mig en bok ut i det fina vädret.
Ska vänta lite till innan jag åker ner för att posta de sista paket för tradera auktionerna idag. Väntar på två betalningar till. Onödigt att cykla ner tre gånger till när jag redan varit ned en gång. Min tjuv till bror kanske lyckas komma hem med min cykel också, efter att ha cyklat på mammas kan jag knappt sitta efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0