Sex and the City


Hade en date med älsklings tjejerna ikväll. Åkte tillbaka till Lisa efter jobbet och såg på sex and the city tillsammans med Charlotte, Sandra, Sanna och Jenny. Blir så lycklig i själen av att se detta program som har allt och man känner igen sig i så många situationer fast deras liv är så långt bort från mitt.
Skulle säga om jag skulle säga vilka som var närmast rollkaraktärerna mot tjejerna, skulle jag säga Miranda är självklart Lisa och Camilla om hon vore där, de obotliga cynikerna. Sanna, Sandra och Jenny skulle dela på Miranda, bägge har självförtoendet som behövs. Charlotte är självklart charlotte, den alltid lika optimistiska tjejen som man alltid blir inspirerad utav. Vem är jag om inte Carrie, tjejen som ältar och tänker för mycket haha.

Cyklade hem i ilfart, kallt ute fortfarande. Det är bara solen som värmer än så länge.
Jobbet gick bra, hade nått att göra så tiden går fort. Imorgon är det provtagning och jobb inbokat. Får se var som fyller ut tiden mellan det.

Hopp i säng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0