S. Darco

Jena Malone och Jake Gyllenhaal i ?Donnie Darko?.

En uppföljare till en utav mina favorit filmer Donnie Darco ska nu spelas in. Skillnaden är ingen Donnie och inte samma reggisör. Det hade varit lite lustigt om Jake var med och spelade, ja kanske om man ska se filmen ska jag inte avslöja för mycket.
Men vad jag kom att tänka på nu när jag ser bilden där uppe är atti filmen så sitter väll kaninen till höger om donnie? Kanske jag som minns fel...

Iafl så säger den nya reggisören så är om uppföljaren S. Darco som ska handla om lillasyserna Samantha:
- Jag är en stor beundrare av Richard Kelly och hoppas kunna skapa en liknande värld av blandad fantasi och verklighet. Donnie är inte med, men väl meteoriter och kaniner, sa nye regissören Chris Fisher.
Hur ska han kunna göra en liknande värld snyggt? Soundtracket och alla små detaljer efter den förra reggisörens stil går inte att härma. Nej tyvärr så förväntar jag mig ingen ny kultfilm direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0