Radiotystnad

Har inte haft lust att skriva nått här... vill bara vara.

Saker och ting ljusnar sig lite, är less på att bråka med folk (läs sjukhuspersonal) på telefonen för att få en tid innan i höst. Ska nu iafl få komma till en läkare på fredag och en annan om ca två veckor. Hoppas på hjälp och inte ha ont längre. Situationen är rätt ohållbar. Inte lätt när man knappt kan använda sin vänstra hand pga smärta.

Därför är jag rätt håglös, det jobbigaste är inte smärtan utan att inte veta vad det är. Det tar på en mest.

Har en tenta om två veckor och varje gång jag tar upp papprena för att plugga så sluts mina ögon och jag somnar. Får panik.

Annars är jag i Duved, åker nog hem på torsdag, läkarbesök på fredag och jobb på lördag. Jonathan jobbar och står i och vi ser vart vi hamnar. Tar en dag i taget för att orka.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej Linn,

jag fick ditt mejl, men min mejl strular så jag kunde inte svara. Tänkte bara säga att du blev den fjärde som mejlade som frivillig, så du var liiite för sent ute bara! :( Men det kommer nog en ny chan snart igen.

2008-05-27 @ 21:13:00
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0