Ofula?

Tog hem fyra par glasögon från synsam idag. Eftersom jag känner ett starkt hat mot glasögon (fina på alla utom mig) fick jag med mig hem de fyra som var minst fula på mig. Nu gäller det att ta de par som är ofulast haha. Hittade ett par jag värkligen trodde jag kunde leva med, men de ingick självklart inte med rabatten eftersom de var tvugna att beställas. Surt sa räven. De kostar 3000kr istället för de 600krs bågarna jag faktist kan tänka mig. Vet inte om jag har lust att lägga ut så mycket. Ska gå på några andra ställen och se om de har dessa glasögon, kommer inte ihåg märket i nått erbjudande i stil med "ta två betala för tre". Fast det lär nog sluta på de för 600kr, det är ju värt det för att kunna se.
Ska se vad de säger imorgon på synundersökningen, om min syn fortsätter försämras och jag isfl ska vänta med att köpa nya eller hur det nu är.

Vill fixa ögonen med laser nu...

Har badat och allmänt gottat mig, ska krypa ned i sängen och se Criminal Minds nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0