Nyårslöfte?

Efter nyår drog jag igång med min träning igen. Jag masade mig till Pulzinn och lägger nu ut dyra men nödvändiga pengar varje månad för mitt välbefinnade.
Tro det eller ej, men träningen har blivitt som nästan ett beroend för mig. Jag som avskydde att träna, tyckte det var jätte tråkigt. Men på pulzinn hittade jag underbara ledare med roliga pass. Det blir yoga, spinning, afro och pilates minst två gånger i veckan. Det känns lika skönt varje gång jag kommer hem därifrån och har jag inte tränat på några dagar blir jag rastlös och känner mig instängd.

Saken är det att under januari till februari var det alltid fullt i gymmet och passen var fullbokade med reserver. Nu ekar det nästan när man kommer dit och man behöver inte oroa sig för fullbokad pass så man måste boka tre dagar i förväg.
Har folk tagit som löfte på nyår att börja träna och nu gett upp? Det känns nästan som det, men jag är glad att jag fortfarande går. För jag mår så mycket bättre av det.

Ikväll var det yoga som stog på schemat och jag är så där härligt darrig i låren som bara yogan kan ge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0