Nördbågar?

image690
Jag, Camilla och Charlotte

Jag är faktist grymt sugen på att skaffa som andra par glasögon ett par sk nördbågar. De första paret är redan bestämt. Det blir ett par minimala silver färgade som nog blir jätte fina. Men som andra par vill jag ha något som riktigt är anorlunda men endå passa min stil. Jag skulle med glädje skaffa nördbågar men jag vet inte om jag vågar visa mig offentligt i dem.
Har lånat hem fem stycken i kraftiga modeller, får se vart det slutar. På måndag ska jag ha synundersökning och samtidigt beställa de jag ska ha, så tills dess måste jag hitta ett par.

Det dåliga är att jag inte kan leva i drömmen att jag ligger på -2 räknat i hur dåligt man ser. Jag har mer mot -5 dvs jag är blind.

Kommentarer
Postat av: Jennifur

dom var juh fina :D

2008-05-09 @ 17:25:36
URL: http://jennifur.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha ja jag vet hur det är, ligger också på runt -5 och brytningsfel på det. Rätt segt =/ Sen kan jag inte ens laseroperera bort skiten för jag har för få synceller, dumt de =P Hoppas allt är bra annars! =)Kram

2008-05-09 @ 21:37:06
URL: http://sandraalundh.blogg.se
Postat av: Optican

Klart du vågar skaffa ett par kraftiga "nördbrillor". Du kommer att få så mycket komplimanger:)
Om du vill ha allmänna glasögontips kan du kolla på min blogg
Mvh Åsa www.brillor.blogg.se

2008-05-10 @ 20:46:37
URL: http://www.brillor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0