matrix reloaded



En underbar film med en av de bästa dialogerna jag sett på film. Rapp men endå går allt i slowmotion. En film helt i min smak, me like it!

Det roliga är ju att den är ifrån 2003. Specialeffekterna som t ex i scenen när han slåss mot en massa smiths, så ser det ut ungefär som på dagens tvspel. Utvecklingen går frammåt.

Talet som Morpheus har i grottan inför alla invånare i Zion, det talet använde jag i mitt intagningsprov till estet teater. Som jag senare blev antagen till, men efter många om och men så blev det teknik, virtuell design. Vägarna är outgrundliga.
Så slutar man på sjuksköterskeutbl, från teater via teknik. Jag gillar när det svänger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0