Livet i en resväska

Känns som jag lever mitt liv i en resväska just nu. Pendlar fram och tillbaka mellan Duved och Östersund beroende på vem som är rödlig, jag eller Jonathan.

Det största problemet är när man knappt vill ta med nått är att man självklart råkar ut för det som hänt för mig nu. Jag har enbart två upplagot av mjukiskläder och räknade iskallt med att det inte skulle bli fint väder = inga shorts eller bikini nedpackad.
Sjävklart så strålar solen idag och jag vete fasiken hur jag ska lyckas få så mycket bränna som möjligt med för mycket kläder på haha. Dagens i-landsproblem för mig.

Men det är nog det jobbigaste med allt pendlande, jag har aldrig med mig det jag vill ha. Hemma finns ju allt och jag behöver bara rota lite så hittar jag det.
Ikväll åker jag hem iafl, har läkartid imorgon och jobbar på lördag. Sista gången innan sommar uppehållet. Ångrar nästan nu i efter hand att jag inte skaffade ett sommarjobb. Behöver ju inget igentligen, men får nog snåla lite. Rätt skönt endå att inte ha något uppbokat och att jag är fri. Men lite tomt i kassan endå. Här sla inga onödiga köp göras. Då går det nog bra.

Den 9 juni har jag min sista tenta, mikorbiologi. Sen är det sommarlov fram till i september. Ska bli skönt att få den gjord. Hoppas jag klarar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0