Läkarbesök

Är riktigt trött idag, har inte varit det de senaste veckorna eftersom jag slutat skolan för denna termin. Men inatt 00.30 när jag tittade på Criminal Minds som bäst (varför ska jag alltid se det när jag blir extra mörkrädd av det?) kom jag på att jag skulle till läkaren 08.30 idag. Skulle till vuxen reumatismen för första gången.

Att ens hitta dit och parkera var ett 15min projekt, jäkla bök. Sen hittade jag inte själv avdelningen osv osv osv. Iafl när jag väl satt där och väntade, de var försenad för oavnlighetens skull haha. Så insåg jag skillnaden att gå på barnavdelningen och vuxen. Alla läskiga äldre människor som är helt förstörd av ledgångsreumatismen. En tant hade fingrar som en riktig häxa, krokig och böjd åt alla håll. Blev lättad när läkaren sen sa att jag inte visade några tecken på att utveckla min reumatism utan att det kan nog konstatera att det handla om barnreumatism i en led, dvs mitt knä.
Men jag har fortfarande ont i ryggen och i tummen och varför då? Ingen kan svara på det men fler prover ska tas om det handlar om en speciell men ovanlig ryggreumatism (?), är det den så kommer det bara gå ut för. Men han tyckte jag var så rörlig att antagligen är det inget fel. Men jag ska få en röntgen också för att utesluta det är nått med koterna. Om allt är negativt så får jag bara fortsätta med min bålträning, den bästa medicininen.

Nog tjatat om det. Idag ska det funderas över glasögon och träna. Andas lite...
+ Försöka reda upp på posten varför de idioterna stämplat mina frimärken när jag köpte dem så de är obrukbara idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0