Illamående

Eftersom jag inte hade råd att gå ut igår och jag skulle upp och jobba idag så drack jag knappt ett glas. Onödigt att bli bakis när man kan ha lika roligt endå.
Enda problemet var att jag 04.47 vaknade kallsvettig av att jag höll på att spy. två timmar senare och en massa hyperventilerande lyckades jag somna om. Jag är livrädd för att spy så jag gör allt för att inte göra det. Avskyr känslan och det känns precis som hela magen ska komma upp. Nej fy.

Så jag är dödstrött idag. För kl 07 kom honey med tåget och då kunde man ju itne sova, så kanske 4h sömn i natt. Inte tillräckligt för mig. Är inte illamående längre men känns som nån har sprängt nått i mitt huvud. Blir nog en lugn och tidig kväll. Får se vad som händer.

Nu ska jag jobba vidare.

Tiden gick segt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0