Djungel

Ahhh, en jäkla djungel av glasögon!!! Var på stan idag med ma på hennes lunch för att leta efter andra bra ebjudnanden med de bågar jag värkligen ville ha. Hittade ett par snarlika på specsavers där de har erbjudandet ta två betala för en. Så för ca 500kr mer så får jag två par glasögon och sånna jag faktist ville ha istället för dyr sysam som skulle ha 3000kr för bågar för 600kr och resten för glasen. För 3500kr på specsavers får jag två par glasögon, en lite bättre deal. Då kan jag köpa ett par iögonfallande och ett par diskreta.
Jag fick gå på ungdomsglasögonen för jagr har så smalt ansikte, alla "vuxna" ser idiotiska ut på mig pga ansiktsform. Alldeles för breda. Men det funkar ju också + de är billigare.

Så nu har jag hemma de från specsavers där de isfl specialbeställer mitt par diskreta eftersom jag vill ha svarta, men då är glasen enrom. De paren som har bra glas så har de tryckt in stenar och shit som jag inte vill ha. De andra paren var rätt fräcka, men inga jag vill ha på mig jämt.

Stannde vid posten på väg hem för att köpa frimärken till mina auktioner på tradera som gick ut igår. Men av någon idiotisk anledning så stämplade hon frimärkena! Fast jag sa att jag inte skulle skicka dem idag. Så problemert blir nu att när jag postar dem tror de kanske att jag har använt gamla frimärken! När jag ringde posten sa det att det nog skulle fungera endå, men skulle det bli några problem så skulle de fixa det då. Men det känns ju jobbigt nör det är köparna som får skiten och jag som måste ordna det. Blir trött... Funderar på att springa in dit igen innan jag börjar jobba så får de fasiken byta ut frimärkena! Så jag kan lämna dem när jag vill.

Nu ska jag rensa i lite gamla grejer så mamma kan slänga resten, sen blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0