Askungen på bal

Har tillbringat större delen av dagen hemma hos Lisa och sett på walk the line och på charlotte som fixat Lisas hår, med avbrott att käka tacos på stan med folket.


Lisas kusins kompis, Lisas kusin, Sandra, Lisa och Charlotte intar Tacos på Lime.


Jonathan, Hedström, Jenny och Sanna. Det var grymt gott!

Vi hann även införskaffa biljetter inför sommarfesten på marité i morgon. Det ska bli roligt.

Hemma igen hos Lisa gjordes det sista i hennes frisyr och slutresultatet blev helt fantastiskt! Lisa var jätte fin. Jag och Charlotte kände oss som två stolta föräldrar haha.


Sista fixandet innan avgång mot Gamla Teatern.


Lisa och Fredrik i folkdräkt ifrån Dalarna


Lisa och Fredrik utanför Gamla Teatern, tyvärr så östersund + bal = regn. Jesper skymtar i bakgrunden i randig mössa.


Lisas tatuering på bal!


Charlotte med kameran i högsta hugg, jag och Hedström kurar ihop oss under paraplyet.


En sista bild på turturduvorna, de var så fina!

Så jag hoppas de får en underbar bal ikväll. Mina två förra året var värda att minnas och jag önskar jag kunde gå på bal igen. Tur för Lisa som också var på bal förra året och gick ut som oss andra att fredrik var i frankrike i ett år och går ut nu haha.

Själv ska jag och jonathan mysa med tåv filmer, cola och godis. Imorgon blir det utgång.

Bjuder på en bild på en av mina balfrisyrer förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0