20 års fest

Oj oj vilken skön kväll. Upptakten inför sommaren värkar faktist lovande. Jag trivs i goda vänners lag.
Kvällens underhållning var super bra planerade bus för födesedagsbarna Sanna och Charlotte av Camilla. Vi andra var bara med för vi var snygga haha. Ett urdrag i bilder ifrån en utav alla de oförglömliga kvällarna, och bättre ska det bli.


Fredrik eller en kanin?
Camilla, kvällens värd.
Sandra, Emelie, Åsa, Camilla, Johan, Fredrik och Oskar inväntar födelsedagsbarnen för sång.


Sanna och Charlotte i kvällens oufit.
Sandra, Camilla och Jag.


Ett av busen som Fredrik och Johan förbereder. Dricka som de ska få klättra efter.
Åsa. Jag, Emelie, Fredrik och Oskar väntar på att de ska komma, de åker i en annan bil och vi förberer inför varje "station".
På förra stationen fick Charlotte en hatt och Sanna super coola glasögon.


Lätt som en plätt kom de upp i tallen.
Hoppa säck, Charlotte vann på fusk haha.
Efterlängtad middag, efter allt för mycket kyla utomhus.
Kvällen fortsatte... Oskar, Jesper, Sanna och Åsa.

Sen fortsatte med tårta, och för en del Looptroop. Jag hade gärna gått men jag hade inte råd + jag jobbar imorgon kl 10.30. Det kommer inte vara första eller sista gången roliga utgångar hägrar. Tack för ikväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

vilka bra bilder det blev! =) däremot fick jag tydligen både vara åsa och sanna på några av korten, haha :P kram!

2008-05-17 @ 16:56:21
URL: http://sandraalundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0