What I do

Äntligen har min Misfits tröja kommit som jag vann ifrån tradera för ca tre veckor sedan. Den sitter inte som ett tält som förra tshirten jag vann (som jag gav till brorsan) utan nu kan man t om se konturerna av min kropp. Kanske för att det är storlek 12 år på den haha. Bandtröjor i ett nötskal.
Dock sa mamma lite oroande när hon såg den "ska du se ut som du gjorde förut nu?", hon stftade på min period för ca 4 år sedan då det syntes på mina kläder vilken musik jag lyssnade på.
Nej mamma, du kan vara lugn jag lovar att använda nån rosa tshirt ibland. Måste då införskaffa en eftersom jag inte äger nått rosa plagg.

Annars har jag lyckats springa ifrån ännu en betalning för tandläkar besök. Men de kan itne på allvar vilja ha betalt för att säga "ja men det ser bra ut, syns om 7 veckor". Nu ska jag bara betala 400kr för att slipa ned mina högra tänder så mitt bett blir ok, sen är det klart ätnligen. Har bara hållt på ett år att föröska fixa mina tänder.

Satte även nytt rekord med att inhandla mina föräldrars födelsedagspresenter (de fyller år den 26 och 27 mars). Det tog hela 30 min. Helt otroligt. Måste dock påpeka att jag inhandlar för hela familjen då till dem.

Nu ska jag iväg på träning, det ska bli intervall spinning med max puls 85 - 95 % och sen ett bål pass. Efter det ska jag till Lisa och mysa lite. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0