Spinning intervall

image280
Har fegat förut genom att endast köra lågintensiv spinning, men ikväll tänkte jag att det var slut på dessa lata fasoner. Nu jäklar, och slog till med ett högintensiv med 85-95 % utav din maxpuls.

Jag höll på att flyta bort där inne i rummet tillsammans med gubbar som skrek ut i ren förtvivlan och kämparglädje. Och min fd chef var där och svettades tillsammans med oss andra. Trevligt att ses igen, kanske inte när mitt hår står åt alla håll med en förvriden grimas i mitt ansikte haha.
Ett under att det finns kvar luft i salen, efter halva passet var rutorna helt igen immade och det rann nedför dem.

Men jag gjorde mitt jobb och trampade för glatta livet, så vart är mitt välförtjänta godis nudå?

Kommentarer
Postat av: .Westerdahl

du har 100% rätt. *suck* ^^,

2008-03-13 @ 21:04:31
URL: http://www.erikwesterdahl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0