Monday

Oh happy days!
Känner värkligen att jag har saknat min pusselbit för att kunna känna mig hel igen. Jonathan pratar jag om såklart. Den finaste, underbaraste personen och jag är så glad att jag har dig, tack! I med och motgång.

Dagarna kommer antagligen flyga förbi som de brukar göra då Jonathan är hemma. Idag har allt gått ruskigt fort och jag vill redan börja bromsa.
Dagen spenderades till en viss del i garaget som förste lamphållare! Min käre jonathan och hans bror är kungar på att köra sönder sina skotrar på ett eller annat vis, om det nu bara är för att köra till macken och tanka haha.
Men lika glad är jag för det så länge jag har honey i min närhet.

Imorgon blir det nog stan igen som sagt, antingen på tisdag kväll eller onsdag morgon. Kl 08.30 börjar min föreläsning och jag har även det torsdag och fredag. Men vad gör man inte? Kämpar hårt just nu för att få godkänt i Anatomin, det skulle inte sitta helt fel.

Så tillbaka till skolboken igen, eller joina Jonathan i garaget då nr 2 utav tre skotrar håller på att bli lagade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0