Less

(><) Blir lite less... Imorgon på eximinationen har jag ingen aning om vart och när jag ska infinna mif imorgon. På schemat står det 08.15-17.00 ? Inga lappar har satts upp för att boka in sig på en tid, lite svårt att ha 60 pers samtidigt. Ingenting! Den svåraste utmaningen på detta program är att veta vad, hur, när man ska göra någonting.

Tur för mig att jag då kan skippa det imorgon för jag vet att nästa vecka kl den tiden, på den platsen är det för de som inte kunde imorn, dvs jag som inte vet när det ska vara imorn.

Lovely, för då hinner jag plugga in det extra bra.
 
Men endå!!!! Är det så svårt att ha lite framförhållning!!!!

Morr, inser att jag inte kan skippa imorgon. För nästa vecka var inte nästa vecka utan nu på fredag. Så jag får sätta mig vid 12 och vänta tills det händer något imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0